Running Metal

„Mindannyiunknak vannak álmai. De az álmok megvalósulását sorrendben megelőzi az elhatározás, az alázat, az önismeret, és a rengeteg erőfeszítés.” Jesse Owens

Friss topikok

  • kisviola: Köszi, hasznos bejegyzes volt, latom nem mai darab, de a google talalatok közül ez volt a leghaszn... (2012.09.06. 14:04) Sípcsonti ínhüvely gyulladás...
  • Export: Most kezdem futó "karrieremet", metált hallgatok, ott voltam ezen a koncerten. Jó kis blog lesz ez... (2010.07.07. 15:36) In Memoriam: PANTERA

HTML

In Memoriam: PANTERA

2009.09.08. 20:13 | Borzi+ | 2 komment

Szinte a semmiből robbant be a kilencvenes évek legelején a Pantera zenekar Phil Anselmo énekes csatlakozása után az akkoriban válságos állapotban lévő heavymetál műfajba, és olyan zenekarok követték őket mint a Machine Head, Korn, Fear Facory akik abszolút egyedi hangzást képviseltek. Az összes albumuk platinalemez lett de 1998 után kiéleződtek a zenekaron belüli ellentétek és 2003-ban feloszlottak. A kiemelkedő tehetségű Dimebag Darrel gitárost 2004.12.08-án a Damageplan nevű zenekarának koncertje közben lelőtték a színpadon és meghalt. Dimebag Darellre már tizenéves korában felfigyeltek az akkori "öreg rókák", hiszen már ekkor olyan professzionális szinten játszott a gitáron, mint akik mögött 20-30 év tapasztalata állt. A Pantera legendás gitárosát szülővárosában, a texasi Arlingtonban helyezték végső nyugalomra. A KISS és Van Halen rajongó Dimebag KISS-mintákkal díszített koporsójában elhelyezték Eddie Van Halen nevezetes Bumblebee gitárját.

1998 nyarán én is kint voltam Imre barátommal a Kisstadion beli koncerten, ahol Ozzy Osbourne előtt játszottak (előttük pedig Dez Fafara(Devil Driver) első zenekara a Cola Chamber) és szó szerint remegett alattunk a beton olyat zúztak :) Az egész Kistadion közönsége közül mi ketten voltunk azok akik Ozzyt már nem várták meg és a Pantera után elhúztak onnan, emlékszem még a biztonsági őr is utánunk szólt, hogy "srácok most jön csak az Ozzy, biztos el akartok menni?!" mi meg csak röhögtünk, hogy ki kíváncsi arra a visító vén .....-ra :)

Címkék: pantera zene;

A bejegyzés trackback címe:

https://runningmetal.blog.hu/api/trackback/id/tr831369508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amax 2009.12.11. 20:31:57

Életem koncertje volt az a 98-as. És nálam is a Pantera műsorát követően lett vége a "fesztiválnak". A Sabbathot ugyan végigvártam mert cimbikkel voltam és nekik az volt a fő produkció. Én meg legalább pihegtem egy kicsit :)

Export 2010.07.07. 15:36:18

Most kezdem futó "karrieremet", metált hallgatok, ott voltam ezen a koncerten. Jó kis blog lesz ez nekem ;) [ Az a visító vén ..., aki egy élo halott legenda, azért egy kicsivel tobb tiszteletet érdemelne. Letett egyet s mást az asztalra, még ha valakinek nem is jon be a hangja, ezt azért el kell ismerni... ]
süti beállítások módosítása