Running Metal

„Mindannyiunknak vannak álmai. De az álmok megvalósulását sorrendben megelőzi az elhatározás, az alázat, az önismeret, és a rengeteg erőfeszítés.” Jesse Owens

Friss topikok

  • kisviola: Köszi, hasznos bejegyzes volt, latom nem mai darab, de a google talalatok közül ez volt a leghaszn... (2012.09.06. 14:04) Sípcsonti ínhüvely gyulladás...
  • Export: Most kezdem futó "karrieremet", metált hallgatok, ott voltam ezen a koncerten. Jó kis blog lesz ez... (2010.07.07. 15:36) In Memoriam: PANTERA

HTML

Spontán félmaraton a Margit-szigeten....

2009.10.11. 01:18 | Borzi+ | Szólj hozzá!

2009.10.10 szombat délután autó lerak a banknál (micsoda sportember...) és indulás Tamás kollégámmal a zajos Árpád-hídon be a szigetre. Az előző napi futóedzés után azzal a céllal indultam neki a távnak, hogy 2 kör tuti, de jobb lenne 3. Ebből lett 4 kör azaz egy félmaraton. Emlékszem a harmadik kör vége felé még úgy gondoltam, hogy meg sem állok majd az autóig (+ 1 kili). Ezzel az elmélettel egészen 3,5 körig nem is volt probléma, sőt még bele is erősítettem az utolsó fél körre. De aztán 1 max 1,5 kilométerrel a vége előtt egy pillanat alatt elhagyott minden erőm, a tempóm is visszaesett és pokoli volt kihúzni a végéig :( Talán azért is volt nehezebb az utolsó fél kör, mivel ekkor kb 100 méterrel mögöttem volt Tamás így nem volt kontakt, csak a magam előtt futókkal próbáltam "húzni" magam :( DE SIKERÜLT :) Ekkora táv, főleg csak úgy hiretelen felindulásból még soha nem volt meg, uh never forget :) Az autóig nem volt egyszerű elvonszolni magunkat, főleg a parkoló előtti 15-20 lépcsőfokon lemenni betonkemény izmokkal :) Még jó, hogy a csomagtartóban volt fél liter víz....úgy 5 sec alatt magamba döntöttem, csak úgy mint otthon a sört :) Zuhanyozáskor vettem észre egy apró kis vérhólyagot a nagylábujjam alatt, amit s.o.s megsemmisítettem más következménye nem is volt a hosszabb távnak. Persze holnap reggel nem lesz egyszerű kikászálódni az ágyból...

.....az a bizonyos kikászálódás nem is volt olyan vészes! Nem mondom hogy kiugrottam az ágyból, de semmi izomláz és semmi térdfájás!!!! Ez utóbbinak örültem a legjobban, hiszen a fejemet tettem volna rá, hogy ettől a távtól megint egy hétre lesántulok.

Címkék: félmaraton futás; sziget;

A bejegyzés trackback címe:

https://runningmetal.blog.hu/api/trackback/id/tr121441696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása